KAMU


Wahh.. dah 2011 lamanya saye menyepikan diri. By the way, thanks guys kerna still melayari / menjenguk blog saye, hantar komen mahupun chat. Disebabkan kesibukan dalam dunia pelajaran, kerjaya mahupun kehidupan blog terpaksa dihentikan buat seketika. Apa pon thanks a lot for the support guys.

Dalam dunia kehidupan bermacam macam rentak yang kita lalui, suka-duka, masam-manis dan sebgainya.

Cinta, Jika kamu mencintai seseorang cintai lah dia dengan sepenuh hati. " tetapi sekiranya cinta itu sudah pudar apa akan berlaku?". Jika cinta sudah pudar maka jadilah pertelingkahan yang membawa kepada perpisahan dan ditambah dengan unsur benci- membenci. Apapon bagi saya jauh disudut hati untuk membenci kamu, isan yang pernah dicintai tambahan kamu begitu istimewa buat saya. Saya pingin kamu menjadi teman mesra saya tapi bukan Scandal. Saya sayang akan our relationship dan saya akui saya amat menyayangi kamu tetapi bukan mencintai.. walaupon saya tahu kamu sebaliknya.

Saya tidak mahu terus mendustai kamu mahupun diri sendiri. karna bagi saya cinta itu tulus dan iklas dari hati dan bukannya dari luahan kata- kata manis. Saya pernah mencoba untuk mencintai kamu seperti sebelum ini tetapi ia tidak berhasil, saya coba untuk membenci bakalan itu juga tidak berhasil karna saya itu menyayangi kamu. Kamu bisa membenci saya atas tindakan yang saya lakukan ini, kerna kamu ada hak untuk itu. Saya harap agar kamu mengerti apa yang saya coba luahkan.. Saya tahu ini bakalan mengguris hati dan perasaan kamu. Saya tidak mahu terus-terusan begini, mendustai dan memendam rasa tanpa meluahkan apa yang saya rasa. Saya memohon kemaafan.

-Ryan-



Comments