Akhirnya

To all my beloved Friends,
akhirnya saye dapat meluangkan masa tuk meng-update ini BLOG yang da lama usang.. usang ke? wutever la..!! yang pasti banyak kisah-kisah yang saye nak share ne.. btw saye nak mengucapkan welcome to 2010 (lambat wish sorrrrrrry)

Fuhh,
legarasanya bila da' abis belaja ne tak paya nak sibok-sibok belat buku-buku yang tebal, bergelut dengan system, coding sana sini, websita sana sini ops! lupe pula project website belum buat presentation lagi. hehe itu yang pertama. Apa pon saye masih merindui life-style di campus yang penuh warna wanri dan cerita- cerita yang tak berpenghujung..

the last project with the novel

Dunia kerja? ermm okei la, busy banya kerja busy duit mashukkkkk enjoyyyy. Di pendekan cerita "my work is my life" bila hari cuti spend time denagn teman-teman, tak lepak nanti dikata sombong.. selagi mampu yup!! saye akan keluar dengan mereka-meraka. Siapakah mereka? shhh resia. Ini cerita ke-2

ow busy busy..

Cerita yang ke-3 pula, saye sudah dipertemukan dengan si-Dia dia dia dan kamu.. ahaks
teman- teman yang juga merangkap best friends dekat itu high school, dan kini dah closed semula, selepas 5 tahun lost contact wahh... bak kata si Ryan lar'costa dalam sidang medianya, "actually I pernah hang out dengan mereka at tha midvelly 2 year ago then after that lost contact! itu my 1st and last time jumpa mereka". Tip top Tip top akhir ogos or sept '09 jumpa kembali gara-gara tangan gatal carik- carik no HP.

sapakah mereka?


Single..? sorry out of order next story pls..!! ane, milo ais satu..!!
adakah ini cerita ke-4??

cayang dady..


Prom Nite, da dekat nak join, tapi banyk kerja + takde teman macam mana ne? nak juge menari berpacaran pacaran dekat itu dancing floor waa.. terbayang japp! SITUASI ini dibilang itu " hendak seribu daya, tak mau seribu dalih" ini cerita ke-5

dancing PRINCE

Dan cerita ke-6, saye tengah mendangar lagu "taylor swift you belong with me" sambil karang ayat untuk ini blong dan hasilnya naa.. dah ciap Blog saye.!! syabas tuk diri sendiri.

=)

*Di sebalik kegembiraan pasti ada kedukaan..
To BECONTINUE ..

p/s: Thnx Endang for the request updated Blog.. to all ov you miss you so much

love,
Ryan

Comments

yeay~~
anda berjaya update blog~!!
sila update lgk bila ada masa free!!
rindu ko ben!!