The last of story..

Wah lama tak update ini blog, cam da borink tgokk.. Btw, macam- macam yang berlaku last month. I hope it will be useful lesson to all of use walaupon hakikatnya ada yang terluka... past is past biar ianya menjadi sejarah.. sejak dari saat itu I'll try to change my life style, bukan untuk sapa- sapa but for myself.

Yeah maybe after this pasti ada orang- orang yang akan terasa but it's up to you guys menilai saye macam mana.. sampai bila saya harus mengikut telunjuk orang lain.. I should to be myself tak perlu nak hypocrite.. be honest itu yang penting specially pada diri sendiri.

Saya tak salahkan sesapa dan tiada siapa harus dipersalahkan dalam hal ne maybe ianya berakhir disini.. just apa yang berlaku banyak memberi pengajaran dalam our relationship and the same time saye dapat menilai erti sorang kawan. Sometimes kawan bukanlah segala- galanya dan tak perlu pon kita bergantung harap.. jarang sekali kita menemui kawan yang benar- benar kawan, remember this!!

Yeah, its pretty smile after this.. still be here and try to find footprints in the sand..
............................................................................



~lunch~

If bad people hurt someone you love, how far would you go to hurt them back?

~chocolate chips cream+ 19o1~

~Echa wit me~


p/s: Thnx for your time echa... and im so sorry coz tak dapat join mean ice skating. and u too myra.. time tu i've a cls.


~LAST week byk sgt dugaan kita ber-3 right,
apa pon byk2 bersabar eak.. especially to you echa.
Sye tumpang simpati atas apa yg menimpa ur family..
................
LOvE ya,

Ryan Lar'costa.

Comments

lepak kat pavi mmg heaven hahha.slm knl - rizz