Shoes for 2009

Close-wake..close-wake.. we are in 2009! wow..!! well done and sykurR.. and I'm 20++ years old sedih.. but its okey, i know yg gue itu younger forever! hehe.. Oyea to my friends sory3 "I xdpt join korang mlm tu atas sebab2 yg xdpt d'elakkan" (celebrate new year). Nyway, hope this year can make a wonderful3.. life to all of us xmo gadu2 lgi okeii.
p/s: I found already ur gift masz hampri nk bsawang hehe nnt I kase yer...

Well, D' 1st day in 2009 i want to share about shoes.. I like shoes, are you?
Bermacam2 jenis design, brand dan mcm2 laa.. kasut y
g ada di pasaran hari ine. In 2009 syarikat2 kasut tlh mgeluarkan bbrape jenis kasut2 baru sempena 2009, for example "Dolce & Gabbana "DG" and Gucci".
Have a look at this a few pic yg sempat I download...



From Dolce & Gabbana

color itam pon ade

i suke yg ne

..............................................................................................................

From Gucci




red is sexy


...................................................................................................

this one From
Penguin Man's Journey jarang d dgr brand ne
..................................................................................................

From Nike brand yg i guna Skunk..
flyaway..

................................................................................................................

From PUMA cumel
..........................................................................................................

From Lacoste thn ne bli brand ne lakk
.................................................................................................................


koleksi dr ADIDAS my favorite w/pon xbaru..
cam kwn i nyer, but different color..

I miss my smith, xsmpai sbulan da kena curi..


I miss you too..



P/s: Smua kasut2 ini adlh my favorite dan sbhagiannya tlh menjadi coleksi dan hampir kesmuanya adalah color putih +++. So for this year i nk collect brand Lacoste...Klu korang bkenan ge lee bely smentara stock masi ade, coz kat america da abis..! and klu nk cari kasut yg latest dan SALE plz visit this website www.finishline.com

- Ryan










Comments